Better English Pronunciation

(31)
(Author) تلفظ | Pronunciation بازدید: 4711

عنوان :     

Better English Pronunciation

مجموعه:     

Pronunciation

نویسنده:     

J.D O’Conner

ناشر:     

Cambridge University Press

تاریخ انتشار:     

1980

مناسب برای سطح:     

-

توضیحات کتاب:

هدف این کتاب بسیار ساده است: کمک به شما، برای داشتن تلفظی بهتر در انگلیسی، بهتر از آنچه تا کنون انجام می دادید. میلیون ها دانش آموز خارجی می خواهند زبان انگلیسی را یاد بگیرند، این کتاب برای بعضی از آنها که فقط به دنبال یادگیری مهارت خواندن و نوشتن هستند خیلی مفید نباشد، اما بسیاری از دانش آموزان می خواهند بتوانند به خوبی انگلیسی صحبت کنند و بتوانند به راحتی با دیگران ارتباط بر قرار کنند. نکته کلیدی برای آن ها تلفظ درست است که این کتاب درصدد آن است که این مهارت زبانی را تقویت کند.

The purpose of this book is very simple: to help you, the reader, to pronounce English better than you do now. Millions of foreign students want to learn English as well as they can: for some it is only a matter of reading and writing it, and they will find no help here. But many students want to be able to speak English well, with a pronunciation which can be easily understood both by their fellow-students and by English people, and it is for them that this book is specially intended.

downloadدانلود فایل PDF
نام فایل: Better English Pronunciation
1.00B
pdf
downloadدانلود فایل صوتی
نام فایل: Better English Pronunciation
1.00B
zip

ارسال دیدگاه جدید (1)

امتیاز 1 از 5 بر اساس 1 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

سلام
من این کتاب و فایل صوتیش رو دانلود کردم اما در فایل زیپ شده فقط 2تا فایل هست که مربوط به تمرینات وسط کتابه- الان من نمیدونم عمدا 2تا فایلش رو گذاشتید یا فایلی که شما گذاشتید ناقصه؟؟؟

منصوره
  1. 1 / 5
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد