چند نکته مهم در مورد برنامه نیروی متخصص کبک که باید بدانید

بازدید: 3794

1- از اونجایی که این برنامه رقابتی شده به هیچ عنوان به امتیازهای مینیموم بسنده نکنین. زیرا امکان پذیرفته شدن شما با این امتیازات ممکنه کم باشه.

2- کبک به مدت طولانی ایه که از طریق برنامه نیروی متخصص خود اقدام به جذب مهاجر نکرده. لذا پیش بینی میشه ترافیک سنگینی در انتظار بازگشایی این برنامه باشه. این ترافیک سنگین می‌تونه شرایط رقابت رو مقداری سخت بکنه. پس برای پیروزی در این رقابت سعی کنین تا جایی که امکان داره امتیاز خودتون رو بالا ببرین.

3- در این مدت که برنامه نیروی متخصص کبک عملا مسکوت مونده، فرصت کافی برای بسیاری از آنهایی که علاقمند به این برنامه بودن مهیا شده تا به دنبال اخذ مدرک فرانسه برن. لذا پیش بینی می شه این افراد با در دست داشتن مدرک فرانسه شانس بیشتری رو تو این رقابت دارا باشن.

4- تو سیستم انتخاب گذشته عملا اختلافی بین کسی که امتیاز بالایی داشت و اون کسی که حداقل امتیاز رو آورده بود وجود نداشت و صرفاً هرکس که زودتر پرونده را سابمیت می‌کرد پیروز رقابت بود. اما با شرایط موجود قطعاً شانس برای اونایی مهیا تره که تو این استان زندگی و تحصیل می کنن. چون می تونن امتیاز قابل توجهی رو از طریق اون کسب بکنن.

5- اگرچه تا زمانی که اولین انتخاب صورت نگیره نمیشه برآورد نسبتا دقیقی از امتیاز قبولی داشت. اما هنگامی که تمامی شواهد رو تو کنار هم قرار میدیم به این نتیجه می‌رسیم که ممکنه انتخاب های اولیه چندان مورد دلخواه ما نباشن و امتیاز قبولی با امتیاز حداقل، اختلاف قابل توجهی داشته باشه. اما به هر حال تمام این ها صرفاً یک پیش بینیه و ممکنه تو عمل اتفاقات دیگه ای رخ بده.

6- همونطور که مشاهده میکنین اخذ مدرک فرانسه برای این برنامه اجباری نیست و چنانچه کسی بتونه امتیاز قابل توجهی رو از طریق سایر فاکتورها به دست بیاره، نیازی به اخذ این مدرک نداره. اما این نکته رو باید در نظر داشت که امتیاز مدرک فرانسه بسیار قابل توجه. لذا اونهایی که می تونن مدرک فرانسه بگیرن میشه با قاطعیت گفت شانس بسیار بیشتری نسبت به سایر افراد دارن.

7- با ایجاد تغییرات بنیادین و نسبتاً زیادی که تو این برنامه رخ داده، پیش بینی میشه هم سرعت و هم دقت در اجرا به طرز چشمگیری افزایش پیدا میکنه. میشه به این موضوع امیدوار بود که برنامه نیروی متخصص کبک دوباره بتونه به روزهای اوج خودش برگرده.

ارسال دیدگاه جدید (1)

امتیاز 0 از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

3

Smith
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد