(Author) Uncategorised بازدید: 5091

آيا مي‌دانيد اغلب كساني كه نمره 7 در آيلتس گرفته‌اند، بيش از 2 بار در آزمون آزمايشي شركت كرده‌اند؟

آزمون آزمايشي يك فرصت بي‌نظير براي تجربه آزمون اصلي با همان شرايط و با هزينه بسيار ناچيز است. كسب تجربه و آگاه شدن از شرايط آزمون آيلتس و لمس تمامي مراحل آزمون يكي از اصول راهبردي براي به دست آوردن نمره مطلوب در آزمون آيلتس است. در آزمون آيلتس يا هر آزمون مهم ديگري، علاوه بر توانايي‌هاي علمي ـ تخصصي داوطلبان، قابليت‌ها و مهارت‌هاي شخصي آنها نيز در كنترل استرس، مديريت زمان و اعتماد به نفس از اركان اصلي موفقيت در آزمون محسوب مي‌شود. از اين رو به شدت توصيه مي‌گردد كه پيش از آزمون آيلتس، در چند آزمون آزمايشي جهت تطابق و سازگاري با محيط شركت كنيد. علاوه بر اين از نظر تخصصي نيز، تحليل‌هاي اساتيد خبره آيلتس در ارتباط با عملكرد داوطلبان در آزمون بسيار تاثيرگذار خواهد بود. يقين داشته باشيد آگاهي درست از اينكه چرا اين نمره را به دست آورده‌ايد به مراتب بسيار مهمتر از آن خواهد بود كه بدانيد چه نمره‌اي در آزمون اخذ كرده‌ايد. در حقيقت چرايي، منجر به ارائه راهكارهايي از سوي متخصصين جهت رفع نقاط ضعف خواهد شد.

جالب است بدانيد يكي ديگر از مزاياي شركت در آزمون آزمايشي، آمادگي فيزيكي داوطلبان است. چند لحظه به اين فكر كنيد كه قرار است 3 ساعت در آزمون كتبي شركت كنيد و اين زمان را به زمان انتظار قبل از آزمون و همينطور مدت زمان رسيدن به محل آزمون اضافه كنيد. بديهي است ميانگين زمان آزمون 5 ساعت خواهد شد. آيا واقعا براي 5 ساعت هوشياري كامل آماده شده‌ايد؟

چه تعداد آزمون آزمايشي پيش از آزمون اصلي لازم است؟

اين سوالي است كه در ميان بسياري از داوطلبين آيلتس مشترك است. تركيب سوالات آيلتس قابل پيش‌بيني نيست. بنابراين پيشنهاد مي‌شود به طور ميانگين در 5 آزمون آزمايشي شركت كنيد تا با انواعي از سوالات آيلتس آشنا شويد. بيان برتر سعي كرده است كه با كدينگ سوالات اصلي آزمون آزمايشي خود، انواعي از سوالات آيلتس را در ديتابيس مجموعه تدوين نمايد. هرقدر با سوالات بيشتري در آزمون آشنا شويد بيشتر به نقاط قوت و ضعف خود پي خواهيد برده و براساس نقاط ضعف خود راهكارهاي حرفه‌اي از متخصصين آيلتس دريافت خواهيد كرد. از سوي ديگر، دونده‌اي را در نظر بگيريد كه چندين بار مسير مسابقه اصلي را تمرين كرده است. طبيعتا هرقدر كه بيشتر اين مسير را پيموده باشد در روز اصلي مسابقه از لحاظ روحي و جسمي آماده‌تر خواهد بود. بر اساس بررسي‌هاي مجموعه بيان برتر در مشاوره‌هاي تخصصي، غالب داوطلبان محترم آيلتس از استرس زياد رنج مي‌برند كه اكثر آنها با تمرين بيشتر و شركت در آزمون‌هاي آزمايشي متنوع و منظم، براي شركت در آزمون اصلي آيلتس به آرامش لازم رسيده‌اند.

ارائه کارنامه تا ۲ روز کاری

بروزترین و استاندارترین سوالات دیده نشده و خریداری شده توسط مرکز آیلتس بیان برتر، جهت ارزیابی دقیق داوطلب آیلتس به همراه پاسخ تحلیل بر اساس معیار نمره دهی در مدت زمان 48 ساعت  بعد از آزمون ارائه می شود. 

سوالات استاندارد

جهت ارزیابی هرچه دقیق تر و فراهم آوردن محیطی کاملا شبیه سازی شده، برای تجربه واقعی آزمون، سوالات آزمون اصلی توسط تیم آیلتس (IELTS) آکادمی بیان برتر تهیه گردیده است. 

انتخاب روز و ساعت آزمون به دلخواه شما

آزمون هر هفته ۲ مرتبه در روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود و انتخاب زمان مصاحبه دلخواه بوده و امکان انتخاب زمان آزمون اسپیکینگ (Speaking) در همان روز فراهم می باشد. 

مشاوره تخصصی بعد از آزمون

مرکز آیلتس بیان برتر امکان مشاوره تخصصی پس از هر آزمون ماک (IELTS) را فراهم کرده که در این جلسه عملکرد داوطلب در آزمون ماک تحلیل می شود و روش هایی برای کسب نمره مطلوب در آزمون اصلی به وی ارائه می شود. 

ثبت نام آزمون آزمایشی PTE

نام خود را وارد نمایید.
نام خانوادگی خود را وارد نمایید.
ایمیل خود را صحیح وارد نمایید.
شماره تماس خود را صحیح وارد نماید
0 (تومان)

ارسال دیدگاه جدید (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد