ویزای تحصیلی انگلستان

بازدید: 1014

ویزای تحصیلی انگلستان به سه نوع ویزای:

دانش آموزی،  دانشجویی و ویزای کوتاه مدت تحصیل در انگلستان تقسیم می شه.

326-3263617_university-icon-png-transparent-png.png ویزای دانشجویی:

ویزای دانشجویی انگلستان معروف به ویزای (Tier 4 General) است که دانشجوهای بین المللی بالای 18 سال میتونن، برای اخذ ویزای تحصیلی انگلستان از طریق این ویزا اقدام کنن. ویزای تحصیل کوتاه مدت  انگلستان هم برای دوره هایی مثل دوره زبان انگلیسی ارائه میشن. در ادامه این ویزاهارو باهم بررسی میکنیم.

326-3263617_university-icon-png-transparent-png.png  ویزای تحصیلی انگلستان برای دانشجویان:

برای این ویزا متقاضی باید بالای 18 سال باشه. دانشجو میتونه در طول تحصیل در انگلستان اعضای خانواده خود رو به عنوان همراه داشته باشه و به صورت نا محدود میتونه در این کشور مشغول به کار بشه. همچنین دانشجو باید تسلط کافی بر  زبان انگلیسی داشته باشه.

326-3263617_university-icon-png-transparent-png.png ویزای تحصیلی کوتاه مدت انگلستان: 

این نوع ویزای تحصیلی مخصوص افرادی هست که به دنبال تحصیل کوتاه مدت در انگلستان هستن. از این ویزا میشه برای تحصیل در دوره های زبان انگلیسی استفاده کرد.

 همچنین برای تحقیقات علمی در انگلستان هم میشه از این ویزا استفاده کرد. انقضای این ویزای تحصیلی بستگی به میزان دوره تحصیلی یا تحقیقاتی متقاضی داره.

  با گرفتن این ویزا نمیشه در مدارس انگلستان تحصیل کرد و یا مشغول به کار در این کشور شد. این ویزا  غیر قابل تمدید هست و با گرفتن این ویزا نمیشه برای اخذ اقامت انگلستان اقدام کرد. متقاضی سه ماه قبل از ورود به خاک انگلستان می تونه برای اخذ این نوع ویزا اقدام کنه.

326-3263617_university-icon-png-transparent-png.png در ادامه بهترین رشته های تحصیلی در انگلستان و معرفی میکنیم:
  • پزشکی
  • حقوق
  • روانشانسی
  • آموزش و پرورش
  • مهندسی کامپیوتر
  • MBA
  • مهندسی عمران
  • معماری
326-3263617_university-icon-png-transparent-png.png هزینه های تحصیل در انگلستان: 

هزینه تحصیل در انگلستان به چند موضوع وابسته هست:

 مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و محل تحصیل.

 اگر بخوایم به طور متوسط هزینه تحصیل در انگلستان و بررسی کنیم در سال 2021 برای تحصیل در مقطع کارشناسی و دوره های تکمیلی  بین 10 تا 25 هزار پوند هزینه شهریه برای یک سال تحصیلی باید در نظر گرفته بشه.

اما تحصیل در رشته های پزشکی  شهریه های بالاتری دارن و دانشجوها برای هر سال تحصیلی ممکنه تا 58 هزار پوند شهریه پرداخت کنن.

Image
Image

ارسال دیدگاه جدید (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد