استان ساسکاچوان بهترین مکان برای کشاورزان

بازدید: 9847

 شاید هیچ استان دیگه ای به اندازه این استان برای برنامه‌های کشاورزی مناسب نباشه. چنانچه مدرک شما کشاورزی بوده، خود صاحب مزارع کشاورزی هستین یا مدیریت یک مزرعه کلان را به عهده دارین می‌تونین از دو برنامه بسیار منظم و دقیق این استان استفاده کنین.

  • نیروی متخصص ساسکاچوان

همانطور که قبلا هم توضیح داده شد و تو لیست تغییرات جدید رشته های مورد نیاز این استان هم مشاهده میکنین، کشاورزی جایگاه ویژه ای داره و حتی یک ناک جدید نیز به این مجموعه راجع به کشاورز ها اضافه شده.  این موضوع می‌تونه اهمیت کشاورزی را تو این استان نشون بده. پس چنانچه امکان اخذ مدرک آیلتس برای شما وجود داشته و تحصیلات آکادمیک کشاورزی دارین و می‌تونین امتیاز مناسب رو کسب کنین بدون شک برنامه نیروی متخصص استان را انتخاب کنین چون هیچ روشی یا برنامه ای به راحتی اون برای شما نخواهد بود.

  • کارآفرینی استان ساسکاچوان مختص کشاورزها

پس از بسته شدن برنامه خود اشتغالی فدرال برای کشاورز ها، متاسفانه برنامه مناسب و قابل قبولی که همان شرایط را داشته باشه یافت نشد. اگر چه استان هایی مثل آلبرتا و منیتوبا نیز برنامه کشاورزی و دامداری مختص خودشون دارن ولی پذیرفته شدن تو اونا فعلا با اما و اگرهایی رو به روست و به راحتی برنامه کشاورزی استان ساسکاچوان نیست.  اگر رشته تحصیلی شما کشاورزی بوده، دارای مزرعه کشاورزی و یا دامداری در حد کلان هستین و یا مدیریت اون رو به عهده دارین میتونین از برنامه کشاورزی استان ساسکاچوان استفاده کنین. کافیه نشان بدین سرمایه ای به اندازه ۵۰۰ هزار دلار کانادا دارین و میتوانید ۷۵ هزار دلار کانادا رو نزد دولت به ودیعه بسپارین. در این صورت پس از بازدید استانی و اخذ مدرک آیلتس نه چندان بالا، شرایط برای شما فراهم خواهد شد.

ارسال دیدگاه جدید (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد