لهجه آمریکایی سریع!

بازدید: 1335

لهجه آمریکایی توسط افراد مختلفی در سراسر جهان از قومیت ها و فرهنگهای متفاوت، استفاده می شود. آمریکا سومین کشور بزرگ و لهجه آمریکایی پرطرفدارترین لهجه در میان ۲۳۱ میلیون نفر است. ما در این مقاله لهجه عمومی آمریکایی را به شما توضیح می دهیم که به نوعی استاندارد محاوره ای بی طرفانه در میان افراد تحصیل کرده آمریکایی و رسانه هاست. آموزشهایی برای صحبت کردن شبیه یک فرد آمریکایی به شما داده خواهد شد که تلفظ، تن صدا و گرایش های آمریکایی را به شما توضیح می دهد.

برای صحبت کردن شبیه یک فرد آمریکایی لازم است که نکات زیر را به خاطر داشته باشید.

1. بر روی حرف R کار کنید: در لهجه آمریکایی هرجا که حرف R نوشته می شود، تلفظ می شود. برای تلفظ صحیح R، دهان خود را به آرامی باز کنید و زبان خود را کمی به سمت عقب بچرخانید، بدون اینکه زبانتان با دهانتان برخوردی داشته باشد.

 

Picture3

2. تلفظ صحیح TH را بیاموزید: این یکی از صداهای رایج در لهجه آمریکایی است. برای تلفظ این حرف، زبان خود را بین دندانهایتان قرار دهید و آن را تلفظ کنید. این حرف در برخی مواقع باصدا و در مواقعی بی صدا تلفظ می شود که بستگی به حروف بعدی کلمه دارد. در کلمات there, mother, algorithm به شکل باصدا و در کلماتی مانند think, throw, anthem به صورت بی صدا تلفظ می شود.

 

Picture4

3. تلفظ صحیح: Light L و:Dark L  سعی کنید Dark L را تلفظ کنید. بایستی در این حالت قسمت انتهایی زبانتان به آرامی بلند شود تا صدایی قوی و پر به شما بدهد. این نوع از L در حروف انتهایی کلمه بسیار رایج است ولی در بیشتر لهجه های آمریکایی این تنها شکل L محسوب می شود.

 

Picture5

4. کلماتی را که مورد استفاده قرار می دهید، به خاطر بسپارید: لهجه آمریکایی و انگلیسی از نظر کلمات، تشابهات و تفاوتهایی با هم دارند. آنها به جای استفاده از کلمهAutumn از کلمه Fall، به جای trainer از sneakers و به جای flat از apartment استفاده می کنند. آمریکایی ها علاقه دارند که اسمها را به فعل تبدیل کنند. Vacation, vacuum, lobby از جمله این کلمات هستند.

 برای تلفظ صحیح این صداها، شنیدن آنها مهم است. تعادل و ریتم، عوامل مهمی برای صحبت کردن به مانند یک فرد آمریکایی است. بر روی استرس کلمات تمرکز کنید چراکه آنها بخش مهمی از تلفظ شما را تشکیل می دهند.

 

Do you want to vacuum?

5. تاثیر هالیوود: درحالیکه تمامی نکاتی که گفته شد مهم می باشد، بهترین روش برای صحبت کردن به شیوه یک آمریکایی، شنیدن صحبتهای یک فرد آمریکایی است. آمریکا، خانه هالیوود و تولیدکنندگان سینماست. پس فیلمهای آمریکایی ببیند.

 

ارسال دیدگاه جدید (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد