مرکز بیان برتر به عنوان یکی از ۵۰ سازمان آموزشی تاثیرگذار در سال ۲۰۱۹

بازدید: 5376
imagenews 1:
imagenews 2:
imagenews 3:



هرساله موسسه GFEL در آمریکا به بررسی و ارزیابی موسسات آموزشی در سرار جهان می پردازد و 50 موسسه و مرکز آموزشی برتر را معرفی می کند و در این ارزیابی مرکز بیان برتر به عنوان تنها نماینده ایران و یکی از ۵۰ سازمان آموزشی تاثیرگذار در سال  ۲۰۱۹ در کنار دانشگاه ها و بزرگان صنعت آموزش دنیا قرار گرفت. 

مرکز GFEL در آمریکا، با توجه به فاکتورهای مورد نظر، ازجمله نوآوری و خلاقیت در آموزش و پرورش، فرصتی ایده آل برای آشنایی  مربیان، نوآوران و دانشگاهیان جهت تبادل اطلاعات و روش های نوآورانه در آموزش و پرورش را فراهم می کند. به علاوه از آنجا که آموزش و پرورش از جایگاه مهمی در سیاست های ملل مختلف در سراسر جهان برخوردار است، GFEL  فرصت مناسب در جهت حل مسائل پیچیده آموزش و پرورش را در سطح جهانی ایجاد میکند.

ای رویداد در تاریخ 16th -18th December, 2019 در مرکز Le Meridien در دبی برگزار شد. 

Image
Image

 

https://bayanebartar.org/top50

ارسال دیدگاه جدید (2)

امتیاز 0 از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

3

Smith
This comment was minimized by the moderator on the site

تبریک استاد محترم از بیان برتر چنین انتطاری هم باید داشت چون تولید پول از علم واقعا غنی شما کوچکترین سهم رو از اهداف والا و انسانی تون داره این یعنی بالندگی واقعا باید با این همه صداقت در رسالت اموزش رو ستود . هزاران افرین به ذات پاکتون با ارزوی...

تبریک استاد محترم از بیان برتر چنین انتطاری هم باید داشت چون تولید پول از علم واقعا غنی شما کوچکترین سهم رو از اهداف والا و انسانی تون داره این یعنی بالندگی واقعا باید با این همه صداقت در رسالت اموزش رو ستود . هزاران افرین به ذات پاکتون با ارزوی موفقیت های روز افزون و بیش از پیشی که به حق سزاوارش هستید.

ادامه مطلب
kefsan
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد