مهاجرت تحصیلی به استرالیا و بورسیه های تحصیلی

بازدید: 972

 

برای افرادی که قصد مهاجرت تحصیلی به استرالیا رو دارن، هزینه های زندگی و تحصیل در استرالیا، یک موضوع خیلی مهمه. هزینه های تحصیل نسبت به نوع مقطع تحصیلی و دانشگاه فرد متفاوته. که در جدول پایین واستون دسته بندی کردیم.


جدول.png

هزینه های زندگی هر فرد در استرالیا بستگی به نوع زندگی هر فرد تفاوت داره. طبق آمار هزینه زندگی یک نفر در این کشور مبلغی حدودا 900 تا 1000 دلار در ماه هست.تحصیل در مدارس و کالج های این کشور بین 8،000 هزار دلار استرالیا تا 30 هزار دلار بسته به امکانات مدرسه و کالج متفاوته.

bookbookmarkinsigniainterfacemarkerreadicon-1320184126712053654_256.png  بورسیه های تحصیلی

بورسیه تحصیلی برای دانشجویان بین المللی که قصد گرفتن ویزای تحصیلی و مهاجرت تحصیلی به استرالیا رو دارن امکان پذیره. بیش از هزار نوع بورسیه برای دانشجویان بین المللی و بومی، که در دانشگاه های استرالیا تحصیل می کنن وجود داره.

این بورسیه ها تا حداکثر 15,000 دلار در سال می باشن. نکته مهم درباره بورسیه های تحصیلی در استرالیا اینه که بورسیه ها فقط برای دانشجویان مقطع دکتری و در بعضی مواقع برای دانشجویان مقطع فوق لیسانس تعلق می گیره و به دانشجویان مقطع لیسانس بورسیه ای اهدا نمیشه. شرایط اخذ بورسیه، داشتن رزومه علمی قوی، بالا بودن معدل و ریز نمرات در مقاطع قبلی، داشتن حداقل 2 مقاله معتبر ISI و مدرک زبان IELTS با نمره حداقل 7 می باشد.

Image
Image

bookbookmarkinsigniainterfacemarkerreadicon-1320184126712053654_256.png کار پاره وقت و درحین تحصیل

افرادی که از طریق تحصیلی به استرالیا مهاجرت میکنن مثل خیلی از کشور های دیگه مانعی برای کار درحین تحصیل واسشون وجود نداره. دانشجویان در استرالیا می تونن به صورت نیمه وقت یا در اوقاتی که وقت آزاد دارن مشغول به کار بشن. همانطور که قبلا گفتیم، ساعات کاری در هر دوره تحصیلی با یکدیگر متفاوته.

جدول2.jpg 

با کار در حین تحصیل دانشجوها میتونن تجربه لازم برای ورود به بازار کار رو کسب کنن و تا حدودی هزینه های زندگی در استرالیا رو جبران کنن.

bookbookmarkinsigniainterfacemarkerreadicon-1320184126712053654_256.png اخذ اقامت پس از تحصیل

افرادی که از طریق تحصیل به استرالیا مهاجرت میکنن باید مطلع باشن که اقامت های تحصیلی در همه جای دنیا اقامت های موقت هستن که برای تبدیل شدن به اقامت های دائم باید اقدام برای اخذ ویزای کاری انجام بشه.

کشور استرالیا مانند تمام کشور ها فرصتی به دانشجویان پس از پایان تحصیل می ده که میتونن مرتبط با رشته تحصیلیشون کار پیدا کنن. در صورت پیدا شدن شغل مرتبط، نوع ویزای تحصیلیشون به ویزای کاری تغییر پیدا میکنه و می تونن اقامت دائم کشور استرالیا رو اخذ کنن.

ارسال دیدگاه جدید (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد