چرا در آیلتس موفق نمیشیم؟

بازدید: 1180

download مدیریت زمان ضعیف 

Poor Time Management

 مدیریت زمان موثر برای هر دانشجو خیلی مهمه تا بین تمام مسئولیت ها از درس خوندن و انجام تکالیف تا خانواده و دوستان و خیلی چیزهای دیگه تعادل برقرار کنه. اما اکثر دانشجوها موفق به انجام این کار نمیشن که باعث شکست در آزمون میشه. یادگیری مدیریت زمان ضروریه. هر چه زودتر یاد بگیرین، هزینه کمتری برای آمادگی آزمون میپردازین.

 

2848219 200 عدم آمادگی

Lack of Preparation

اگر نمیدونین چطور زمان خودتون رو مدیریت کنین، قبل از امتحان آمادگی کافی هم ندارین. همیشه آخرین لحظه شروع به مطالعه میکنین بدون آمادگی قبلی نمیتونین رقابت کنین و شکست میخورین.

 

2027472 اهمال کاری

Procrastination

اهمال کاری در فرمول موفقیت وجود نداره. با این حال، انجام خیلی از کارهای واجب رو تا فردا عقب میندازین. این کار نه تنها بیهوده است، بلکه باعث استرس، افسردگی، عصبی شدن و عملکرد ضعیف میشه.

 

5965486 حواس پرتی

Distractions

امروزه ما در انبوهی از تکنولوژی و عوامل حواس پرتی هستیم. گوشی های هوشمند، رسانه های اجتماعی، و تلوزیون حواس ما رو خیلی پرت میکنن. بنابراین هی کارهاتون رو عقب میندازین که باعث استرس میشه و استرس بهمون اجازه نمیده روی چیزهای مهم تمرکز کنین. پس شکست میخورین.

 

3852535 عدم پشتکار

 Lack of Perseverance

زندگی یه دوی سرعت نیست. پس باید یاد بگیرین همه چی در زندگی فرآیندی است که نیاز به زمان داره. همه آدم های موفق دنیا در کارشون پشتکار داشتن. بدون پشتکار شکست میخورین.

 

2452104 عزت نفس پایین

 Low Self-esteem

داشتن عزت نفس کافی بهتون اجازه میده با اعتماد به نفس در زندگی قدم بردارین، در حالی که عزت نفس پایین شما رو فلج میکنه و نمیذاره به اهدافتون برسین.

 

83387 اعتماد به نفس بیش از حد

 Overconfidence

اعتماد به نفس مفیده اما اعتماد به نفس زیادی باعث میشه جزئیات کوچیک اما حیاتی رو نادیده بگیرین.

 

1150068 عدم علاقه
Lack of Interest

یکی از دلایل مهم شکست شما عدم علاقه شماست. اگر در حال مطالعه چیزی هستین که بهش علاقه ندارین، با تمام وجود برای رسیدن بهش تلاش نمیکنین.

 

1232743 استراتژی های اشتباه

Wrong Study Strategies

متأسفانه اکثر دانشجوها نمیدونن چطور باید درست مطالعه کنن. فکر میکنن مطالعه کردن یعنی خوندن و کپی کردن یادداشت های معلم. در صورتی که باید مفهوم رو درک کنین.

 

1323770 فقدان اطلاعات مناسب

Lack of Proper Information

با این که یه عالمه منبع اطلاعات دارین، چیزی که میخوایم رو به دست نمیارین. به علاوه، ندونستن این که چطور به اطلاعات مناسب برسیم، باعث کم شدن علاقه شما میشه. پس برای موفقیت در این راه نیاز به اطلاعات درست دارین.

  

Image
Image
 

ارسال دیدگاه جدید (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد