چطور توی خونه انگلیسی یاد بگیرم

بازدید: 2593

بزرگترین تفاوت بین زبان آموزانی که در آیلتس 8 یا 9 می‌گیرن و زبان آموزانی که نمره پایین تر میگیرن، مطالعه در خانه هست. در مورد انجام تست های تمرینی در خانه یا خواندن کتاب های آیلتس صحبت نمی کنیم چون این خسته کننده خواهد بود و بی حوصلگی منجر به ناامیدی شما می شه. در ادامه متن چند راهکار مختلف رو بهتون معرفی میکنیم که بتونین از یادگیری زبان لذت ببرین.

Lyrics Training  lyrics-book-icon-outline.jpg

 

 

آیا دوست دارید به آهنگ های انگلیسی گوش بدین؟

اونا نه تنها لغات و عبارات جدیدی رو به شما آموزش می دن، بلکه می تونین  sentence stress, linking words and intonation, all aspects of pronunciation اونارو مورد مطالعه قرار بدین. آموزش اشعار به شما این امکان رو می ده که هم به آهنگ گوش بدین و هم باعث می شه که به طرز جذابی درباره گرامر و واژگان اون آهنگ فکر کنین.

Surround Yourself With English Speakers   cb171aade03eee0282506d158c5ba0fd.png

 

 

  

 واقعاً هیچ جایگزینی برای صحبت منظم با انگلیسی زبانان مادری وجود نداره.

اگر بتونین با افراد نیتیو صحبت کنین به راحتی میتونین سطح زبانتون و ارتقا بدین.

اگر در منطقه شما مطلقاً انگلیسی زبانی وجود نداره، می تونین از خدمات تبادل زبان در اسکایپ استفاده کنین. هزاران نفر وجود داره که دوست دارن زبان رو با شما تمرین کنن و بالعکس. تنها کاری که باید انجام بدین اینه که به دنبال اونا بگردین.

اگر میخواین با دیگر زبان‌آموزان آیلتس چت کنین، باید تو شبکه های اجتماعی دنبال افراد نیتیو بگردین. 

Find Out What’s Hot on YouTube    free-youtube-icon-105-thumb.png

 

 

 شما تو یوتیوب میتونین کانال های مختلف و بررسی کنین.

کانال های بسیاری وجود داره که زبان رو آموزش میدن تو یوتیوب. مزیت این کانال ها اینه که به صورت رایگان در دسترس شما قرار داره. و میتونین لهجه های مختلف رو ببینین و باهاشون آشنا بشین.

Become a Movie Star   al_copyrighter.jpg

 

 

 

همه ما از تماشای فیلم لذت می بریم، پس چرا از اونا برای بهبود زبان انگلیسی خود استفاده نکنیم؟ فقط تماشای منفعلانه فیلم ها کافی نیست. شما باید فیلمنامه و سپس نقش آفرینی رو به عنوان یکی از شخصیت ها یاد بگیرین. شما می تونین این کار رو خودتون انجام بدین یا می تونین اون رو با چند نفر دیگه انجام بدین. باور کنین این واقعا به صحبت کردن و سطح کلی انگلیسی شما کمک می کنه.سعی کنین به استرس و لحن بازیگران توجه خاصی داشته باشین و سعی کنین اونارو کپی کنین. اگر متوجه نشدین، کلمه یا عبارت رو جستجو کنین و اونارو در فهرست واژگان خودتون قرار بدین. 

Find Your Passion  passion.jpg 



 

 

 

 به چه موضوعاتی علاقه دارین؟ شما زمان کافی رو صرف تماشای کتاب های درسی خسته کننده آیلتس و مقالات قدیمی می کنین، بنابراین به خودتون استراحت بدین و به جای اون چیزهایی رو که دوست دارین مطالعه کنین. نشون داده شده که دانش‌آموزانی که هر روز  انگلیسی می‌خونن یا گوش میدن بسیار سریع‌تر از دانش‌آموزانی که نمی‌خونن پیشرفت می‌کنن. موضوعی رو که به اون علاقه دارین پیدا کنین و به اون گوش بدین یا درباره اون بخونین. این روزها به معنای واقعی کلمه میلیون ها وبلاگ در اینترنت وجود داره. یکی رو پیدا کنین که به موضوعاتش علاقه مند باشین و مقالاتشو  بخونین. همچنین می تونین نظرات خودتونو بنویسین و با نویسنده ارتباط برقرار کنین. علاوه بر این می تونین پادکست های مربوط به حوزه مورد علاقه خودتونو پیدا کنین. چرا در راه رفتن به محل کار یا در تعطیلات  به اینها گوش نمی دین؟ کمی تمرین روزانه تا حد زیادی کمک می کنه. 

Listen to podcasts   200-2005540_.jpg

 

 


پادکست‌ها یکی از بهترین راه‌هایی هست که می‌تونین باهاش انگلیسی یاد بگیرین. برنامه های زیادی مانند Stitcher وجود داره که به شما امکان می ده هر زمان که بخواید به اونا گوش بدین. 

Listen to Ted talks    images213.png

 

 

 

گفتگوهای تد نه تنها جالب و آموزشی هستن، بلکه می تونین مواردی رو انتخاب کنین که در مورد موضوعات رایج آیلتس مانند آموزش، سلامت، فناوری و محیط زیست هستن. این به شما کمک می کنه به ایده ها فکر کنین و همچنین دایره لغات خودتونو گسترش بدین.

 

Image
Image
 

ارسال دیدگاه جدید (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد