(Author) Uncategorised بازدید: 25927

تصحیح Writing

سرویس تصحیح تحلیلی Writing چیست؟
اگر نیاز به تصحیح با تحلیل کامل برای نوشته‌های خود دارید، آکادمی بیان‌برتر با تکیه بر تجربه چند ساله خود در امر آموزش، برگزاری آزمون‌های آزمایشی آیلتس و استفاده از برترین اساتید رایتینگ، نیاز شما را کاملا مرتفع خواهد کرد.

این تحلیل شامل چه مواردی می‌باشد؟
پس از ارسال فایل رایتینگ، اشکالات گرامری، لغتی و ساختاری آن گرفته خواهد شد. نقاط مثبت و منفی آن نوشته شده و پیشنهاداتی برای بهتر کردن آن ارائه می‌گردد. نمونه یک رایتینگ تصحیح شده Task2 را می‌توانید در فایل زیر مشاهده کنید:

CorrectedWriting

چند رایتینگ می‌توانم ارسال کنم؟
 یک Task (یک Task1 به طول 150 کلمه یا Task2 به طول 250 کلمه) برای تصحیح ارسال نمایید.توجه نمایید که فایل ارسالی میتواند به صورت فایل تایپ شده و یا تصویری باشد اما فایل ارسالی در این صورت باید به صورت PDF ارسال شود.

هزینه تصحیح چقدر است؟
با پرداخت هزینه ۸۹/۰۰۰ تومان میتوانید یک Task (یک Task1 به طول 150 کلمه یا Task2 به طول 250 کلمه) برای تصحیح ارسال نمایید.

می‌خواهم Writing خود را برای تصحیح ارسال کنم؟
برای ارسال فایل Writing خود جهت تصحیح شدن ابتدا به سایت بانک ارجاع داده خواهید شد و پس از واریز هزینه، وارد صفحه ارسال فایل رایتینگ خواهید شد. توجه داشته باشید که در مرحله آپلود فایل از شما شماره تراکنش خواسته می شود که در هنگام واریز به شما نمایش داده می شود و حتی از طریق درگاه بانکی به شما پیامک می شود.

در صورتیکه درهریک از مراحل، دچار مشکل شدید، می‌توانید با شماره 09120707683 تماس گرفته و یا از طریق تلگرام این شماره، درخواست خود را ارسال نمایید.

writingfile upload

ارسال دیدگاه جدید (2)

امتیاز 0 از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

عالي بود اقاي حسيني??????مرسي از اينكه پشت بچه هايين

مسعود
This comment was minimized by the moderator on the site

واقعا این کارتون جالبه/ من تا الان 3بار رایتینگ ارسال کردم و خیلی از تصحیحتون رضایت داشتم و برام مفید بوده.ممنوووووووووووووووون از موسسه تون و اساتید دلسوز و متخصصتون

فریده
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد