(Author) Mosaic بازدید: 26023

آزمون آزمایشی آیلتس

تجربه ای متفاوت از آزمون های Mock

 

آزمون آزمایشی آیلتس بیان برتر

مشخصات آموزشی آزمون

طول آزمون Speaking تقریبا 15 دقیقه: همانند آزمون های اصلی، مصاحبه آزمون تقریباً 11 دقیقه به طول خواهد انجامید. در طول این زمان، ممتحن اشتباهات داوطلب را یادداشت کرده و در انتهای آزمون به صورت تشریحی به بررسی اشکالات لغات و گرامر استفاده شده می پردازد. همچنین در انتهای این آزمون، پیشنهاداتی برای بهتر کردن نمره به داوطلب ارائه می شود. لازم به ذکر است کلیه زمان آزمون ضبط می شود و فایل ضبط شده آن به همراه نمرات برای زبان آموز ارسال خواهد شد.

ارسال فایل تصحیح و اسکن شده Writing: برخلاف آزمون های Mock برگزار شده در موسسات دیگر که تنها به ارائه نمره نهایی Writing اکتفا می شود. در آزمون های آزمایشی موسسه بیان برتر، Writingها تصحیح شده و اشتباهات آن به همراه راهنمای بهتر شدن نمره روی برگه نوشته می شود. این برگه ها اسکن شده و به همراه نمره نهایی برای زبان آموز ارسال می شود.

نمونه هایی از Writingهای تصحیح شده که اسکن شده و برای شرکت کننده ارسال می شود


پاسخنامه برای Listening  و Reading: یکی دیگر از مشخصه های منحصر به فرد آزمون های آزمایشی این موسسه، ارائه پاسخ نامه برای Listening و Reading است.

منبع سئوالات آزمون

این سئوالات به هیچ عنوان از کتاب های موجود در بازار نبوده و تماماً از آزمون های چند سال اخیر استخراج شده اند.

ممتحنین و مشاورین آزمون

ممتحنین آزمون های آزمایشی از بین اساتید باسابقه در زمینه آیلتس انتخاب می شوند.

زمانبندی آزمون

زمان مصاحبه Speaking سه شنبه و چهارشنبه قبل از آزمون از طریق تلفن هماهنگ می شود. در صورت عدم موفقیت در تماس که ممکن است به خاطر عدم پاسخگویی شرکت کننده محترم و یا اشکال در اطلاعات تماس باشد، لطفآ روز چهارشنبه با مسئولین آزمون تماس بگیرید. بدیهی است در غیر اینصورت مسئولیت انجام نشدن بخش مصاحبه با خود شرکت کننده محترم خواهد بود.




ارسال دیدگاه جدید (0)

امتیاز 0 از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد